úterý 13. prosince 2016

Předvánoční



Krásný večer Vám všem přeji,

po dlouhé době se dostávám zase na blog, ač doma neustále nic nestíhám, nechápu jak je to možné, ale přijde mi že krom toho, že mi vše trvá třikrát tak dlouho, když si přes den nedrcnu, usínám standardně při zprávách v televizi a ač se skoro nehýbu přijdu si stále v poklusu - teda domácí hodnoty máme nějak tak hotovy - je vytvořen dětský pokoj, vymalovaná chodba spodní i horní - i s pokojem to znamenalo vyklidit 100metrů čtveřečných - mimo jiné i mojí "pracovničku" - to by jste nevěřily, kolik já tam mám věcí :)) konečně jsem se dočkala a všech 12dveří je nových a taky máme nový kliky - jupíííí... Není sice úplně optimální v sedmém - osmém měsíci dělat takovýhle "změny", ale mám takovej pocit, že nebejt těhotná, tak jsem na tom stejně jako posledních 6let :)) v plánu bylo ještě vyměnit tu příšernou pracovní modrou desku v kuchyni (porcelánový dřez mám koupený a uklizený v garáži už 3 roky), ale protože mi jako na potvoru k tomu všemu odešla pračka a k svátku jsem tudíž dostala velkej dárek (jak pračku, tak sušičku) jsem potichu a ještě chvilku na tu modrou hrůzu budu koukat... zvládla jsem to takovejch let, tak to ještě chvilku dám :)))
Posílám od nás pár fotek, poslední skoro 3 měsíce téměř neopouštím barák... důvody nejsou příliš veselé - Bonísek nás pomalu a jistě bohužel opouští, přeci jen se projevuje to, že je jí skoro 16let - přestaly jí poslouchat nohy a tak jsme vše přizpůsobili jí... kam to šlo, jsme dali různé koberce, protože na dlažbě jí to klouže, přední nohy jsou těžce zasaženy artritidou a zadní přestaly poslouchat, takže jí doma nenecháváme vůbec samotnou... je pravda, že před dvěma měsíci jsme si mysleli, že už tu s náma dlouho nebude... ale naštěstí se rozjedla (vařím, peču kuřecí na másle) a chutná jí... já jí různě podpírám, když chodí venku, Martin spí dole na gauči, aby jí v noci zvládnul dát vyvenčit (no musím přiznat, že trénink na únor s nespaním v noci má dostatečnej)... kdo máte chlupatého člena rodiny a řešíte podobné věci, víte, že tohle období je psychicky na jednu stranu náročné, na druhou je člověk rád za každý další den... Dokud jí bude takhle chutnat, tak zvládneme vše...(já teda nezvládám prášky ...jsem posera a otevřít jí hubu a nacpat jí prášek do krku neumím a v jídle mi to pozná )

S keramikou je to u mě stále na štíru... dneska ráno jsem zjistila, že poslední rest z léta který mám pro paní Janu - vodník - mi zůstává... nejenom že je po vodníkovi, páč mu rupnul hrníček, rozbil mu ruku, klopu a knír, ale protože jsem ho dala do pece ke kamarádce - ještě jsem zničila sošku jí... naštěstí pro mě jen jednu - asi při mě stál nějakej andílek a ostatní jí zůstaly nepoškozené... Nu, tak si k tomu zase zítra sednu, napíšu omluvu a uvidím jak to s tím plácáním ještě zvládnu :)

Co se týká mě samotné - maličká je v pořádku (ťuk ťuk) a já koulovatím... jako na potvoru mě neposlouchaj ruce a pořád mi něco padá a tak pořád hekám a ohybám se :)) Svoje neduhy tady vypisovat nebudu... stejně mě nepřejdou a byla bych za fňuknu :))))

Přeji Vám všem krásný, pohodový, klidný předvánoční čas ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  




















Mějte se krásně ♥ ♥ ♥ 

Renča

6 komentářů:

  1. Reni, já jsem tak ráda, žes zase něco napsala, aspoň víme jak je to u Vás a jak se máš.
    přeji krásný adventní čas, i když u Vás asi trošku smutný.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to jsem moc ráda, že jsem udělala někomu radost :)
      Také Ti přeji krásný adventní čas, snad je u Vás oproti loňskému roku veseleji. U nás v rámci možností, v jejím věku to byla otázka času, jen je to trochu náročnější ...
      Měj se krásně, Renča

      Vymazat
  2. Reni, Tobě to taaak sluší!! Užívej si nové dveře a kliky :) :) a hlavně Ti přeji pohodový advent a Vánoce! Užívejte všichni :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, ty jsi zlatá!! :) ... jojo sluší - Martinovi se taky móóc líbím - tlemí se pokaždý když na mě kouká :))))
      Mějte se celá rodinka krásně, přeji krásné Vánoce a bohatou nadílku!! papa R.

      Vymazat
  3. Reni, přeji v rámci možností klidný adventní čas. A těhotenství Ti moc sluší. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc Ti děkuji!! :)
      Přeji Vám domů také krásné prožití adventního období, těch posledních pár dní před vánoci co nejvíce pohodových.
      Měj se krásně, R.

      Vymazat