čtvrtek 13. října 2016

Omluvenka za nepřítomnost :)


Krásný den Vám všem přeji, po velmi velmi dlouhé době se dostávám na blog...

některé z Vás už vědí (hlavně ty co se se mnou "kamarádí"  na FB už pár dnů znají důvody, proč jsem tu dlouho nebyla...:) A protože mám již polovinu "čekací" doby za sebou, jdu s pravdou ven... Ano ano - příští rok by k nám měla dorazit vrána :) a Nenene vůbec si tu čekací dobu neužívám...radči si nebudu moc stěžovat - ono by mi ještě něco přibylo...řekněme, že moje naděje, že druhý trimestr bude lepší už dávno pohasly :) Mám vše - nevolnost, migrény, křečové žíly, pálení žáhy, ...... ale - mám u sebe schované jedno velmi akční miminko, které je dle posledního ultrazvuku naprosto v pořádku a to je to nejdůležitější:)

Hlína se se mnou ale bohužel několik posledních měsíců nekamarádila... stojící postavičky jsou už dávno uplácané a vypálené a sedící mi nějak sakryš nejsou souzené... v létě mi to nešlo vůbec a když už mi nebylo tak zle, abych si k tomu sedla, tak mi to schlo tak rychle, že mi upadávaly hlavy při sundavání z kopyt (což znamená sošku udělat znovu) nebo mi sošky prostě praskly nebo bouchly v peci (někdy stačí že vám bouchne jedna a ta zničí i ty ostatní)
Od září se snažím vše co se zničilo uplácat znovu, do toho chystám výbavičku a vyklízím budoucí dětský pokojíček, kde nás tedy čeká ještě sádrokartónová příčka, tak doufám, že do vánoc bude jak zeď, tak vymalováno :)
Co pominuly vedra funguju přeci jen o trošku líp, takže všem slibuju, že se budu snažit vypálit co nejdříve a začnu Vám všem psát, že Vám mohu poslat balíčky se soškami. Snad mi to bude odpuštěno...:)





...pár fotek od nás z podloubí :) aspoň trocha podzimu :)







Doufám, že jste měly všechny krásné léto, užíváte si čas podzimní a těšíte se na čas vánoční :)

Krásný den Vám přeji
Renata




22 komentářů:

  1. Reni, už jsem si říkala, co se děje. A toto byl ten úžasný důvod. Moc gratuluju. A soucítím. Žádné ze svých tří těhotenství jsem si neužívala v poklidu. Tak snad už bude o trochu líp. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc Ti děkuju!! :) Čekala jsem na to takovou dlouhou dobu, tak si to holt budu muset pořádně "užít" :))
      Krásný den Ti přeji, Renča

      Vymazat
  2. Moc, moc gratuluji!A také soucítím,má poslední dvě těhotenství nebyla zrovna ukázková.-)ještě,že se tak rychle zapomíná!:-)Držím palce a moc se těším na příspěvky.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruš moc děkuju! s Nikolkou jsem si to protrpěla první 3 měsíce a pak už to bylo dobrý. člověk opravdu rychle zapomíná, ale jak se blížím do té druhé části těhotenství začínám si kupodivu vybavovat podrobnosti z minulého finále a to nebyla žádná procházka růžovou zahradou :))))
      Krásný den přeji, Renča

      Vymazat
  3. Gratuluji, moc krásná zpráva.... ať se daří, měj krásné dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc Ti děkuji za gratulaci a přeji také krásné podzimní dny, Renča

      Vymazat
  4. Renatko tak to je úžasná zpráva. Blahopřeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Reni, nic jsem nedočetla, ale už dávno v sobě vím, že se děje něco moc krásného. nevím proč to tak je,ale vím to. a teď si jdu přečíst tento příspěvek, krásné bříško máš a pak se ozvu.uchhhhhh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Hihi vidíš jakou máš správnou intuici!! Moc děkuju :)

      Vymazat
  6. tak dočtla jsem to a moc ti to sluší. přeji krásné tlustění a hodně krásného chystání. na pohlaví mimi se neptám.
    papa Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tak já sem si to taky nechala na dva příspěvky. Tloustnu moc hezky - celá celičká - mám pocit, že i prsty na nohou mi ztloustly :))) Pohlaví mimi bylo naznačeno v příspěvku ;) Už nám to včera na 3D potřetí potvrdili, tak doufám že se fakt nesekli - já nemám skoro nic neutrálního...to by byl průšvih :)))
      Měj se moc krásně, doufám, že je u Vás vše oká.
      Renča

      Vymazat
  7. Renčo, moc gratuluji a přeji pohodový průběh! Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo moc moc děkuju!! Přeji krásný podzimní čas, Renča

      Vymazat
  8. Reni gratulace, moc Ti to sluší. Ať je vše v pořádku krásný podzim pa Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi moc Ti děkuji!! Plánovala jsem objednat ještě holky slepičí, ale nějak teď na keramiku nejsou penízky :)) Ale už teď vím, že je velmi nutně do jara budu potřebovat, takže se určitě ozvu :))
      Koukala jsem, že bude u tebe zase jarmark- škoda veliká, že to mám k tobě tak daleko, budu se alespoň těšit na krásné fotky a přeji velký úspěch!!
      Měj se krásně, papa

      Vymazat
  9. Reni, hlavní je pohoda a zdraví :) Hlína snad počká :) Ale chápu - chceš mít resty hotové. Neboj, vše se nějak uloží. Hlavní je, že mimi (i když Ti dává zabrat) je v pořádku :) Moc se opatruj!!! PS: Podloubí mát krásné!!!! Paa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli já vím :) Dneska kontrola - je v pořádku, akční a čilá :) a já vážím přesně tolik, kolik jsem vážila s Nynoušem při finále :)) V podloubí máme novou dlažbu, ale protože nám Bonísek přestala posledních 14dní skoro chodit, zakryli jsme jí to kobercem, aby se jí to tolik neklouzalo. Tak není co fotit :)))
      Mějte se celá rodinka krásně, papapa R.

      Vymazat
  10. Zdravím :-),krásná zpráva. Říkala jsem si, že si dlouho nedala o sobě vědět. Hlavně hodně zdraví oběma, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo moc moc děkuju! Nějak mi bylo furt na nic a taky nebylo moc co fotit :) Nic sem neudělala, co sem udělala se pos.... a nikde sem nebyla, ale snad už bude vše lepšejší :)
      Krásný podzimní den přeji, Renča

      Vymazat
  11. Ahoj Reni to je tak krásná zpráva! Držím palce ať jste holky v pořádku ♥ a moc Ti to sluší, nádherná jsi!
    Krásný podzim♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Leni, nějak mi tvoje zpráva "utekla". Moc moc Ti děkuji ♥ ♥ ♥ ♥ ...zatím je vše v pořádku :)
      Krásný adventní čas Tobě i celé rodině přeji, Renča

      Vymazat