středa 25. května 2016

V květnu je krásně :)



Krásný den Vám přeji, letos je v květnu krásně :)
...když tedy nepočítám včerejší a dnešní den, kdy u nás sice hřmělo a pršelo - ale naštěstí v mezích normy - pěkného zalití a bez bílé nadílky :) ...dneska je u nás zataženo, ale bez deště :)
Letos mám z kytkama už myslím vybráno:) v tuhle chvíli u nás všechno roste, kvete, zelená se, štěbetá, lítá ... Nejsou ještě vedra, tak má zahrada takovou krásnou svěží "šťavnatou" barvičku :)


















Snažím se... plácám, jen mám pořád pocit že málo :)) ... občas na to prostě není nálada nebo je tak krásně, že by byl hřích se plácat o volnu doma a radči se hrabošim venku :) ale pár sošek přibylo...:)



Vodník pro paní Simču :) ... ve vysokém kloboučku, s úzkým knírkem, dlouhejma vlasama a sáčku :)


Čertice už jsou, tak začínám s andělkama :) Objednanou už delší dobu mám jednu andělkočertovou dvojici - tak jsem ráda, že jsou obě už hotové :)



Mějte se krásně, přeji krásné jarní dny :)
Renča

20 komentářů:

  1. Krásné to máš na zahradě ,moc se mi líbí Tvoje osazené květináče a truhlíky! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci moc děkuji a zdravím Tě do dálky :) Letos jsem se s těma kytkama fakt rozvášnila :)) a proutí vede :)
      Krásné dny Ti přeji, Renča

      Vymazat
  2. Renčo, nádherné to na zahradě máš. Moc se mi líbí tvé dekorace, ale úplně nejvíce ta naaranžovaná cívka - nádhera. Měj se krásně na své zahradě, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo moooc děkuju!! Ta cívka je dárek od kamarádky, původně natřená červenou barvou - neměla jí kam dát a já sem nakonec moc ráda, že jsem jí dostala já, je z ní krásné odkládací a dekorativní místo :))
      Měj se krásně a ještě jednou děkuju za pochvalu! :)
      Renča

      Vymazat
  3. U vás je přímo pohádkově!A tolik nádherných dekorací!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruš moc moc děkuju!!! Také moc zdravím a přeji krásné dny Renča

      Vymazat
  4. Reni, máš pravdu, zahrada teď má šťavnatou barvu :) Ty Tvoje proutěné koše... ty totiž také nutně potřebuji! :) Máš to krásné, včetně postaviček... jsi šikovná!!! Pa a krásné dny a v sobotu, jo? :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli - poslední přírůstek - ten velkej proutěnej koš jsem vyžebrala od souseda...pravda stojí trochu chatrně a myslím, že mi vydrží maximálně dvě léta dle jeho ztrouchnivělého stavu, ale měla jsem z něj děsnou radost :))
      Moc děkuji a v sobotu se na tebe budu těšit ;) Svícínek už je zabalenej :)
      papa

      Vymazat
  5. Renčo, krásná zákoutí :o) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc moc děkuju a přeji krásný květnový čas :)
      Renča

      Vymazat
  6. Reni, u Vás je krásně v každém ročním období a Tvoje tvoření je prostě dokonalé!!! Nádhera, tak ráda se tu kochám ♥

    Krásné dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leniiii - moc děkuju♥♥♥
      Mějte se krásně s holčičkama :)
      Renča

      Vymazat
  7. U tebe se daří kvítkám i pohádkovým postavičkám. Pěkně se urodilo :-(. Krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo moc děkuju :) - uvidíme co z těch kvítek pořádně pokvete... u postaviček nemám strach že by se jim u mě nedařilo :)) ty jsou přeci jen trvalejšího charakteru než ty kytičky :)
      Přeji krásné dny, Renča

      Vymazat
  8. Reni, nádherná zahrada a krásná zákoutí. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc Ti děkuji a přeji nápodobně krásné dny strávené pokud možno při odpočinku v těch Tvých zákoutích zahradních:)
      Renča

      Vymazat
  9. Reni, krásný to máš, naplácáno i na zahradě. a já? vílu jsem si sice nadělila k červencovým narozkám, ale co, přece ji nenechám v bedně ne? tak jsem ji dala na takové hezké místo na záhon a mlčela. Nevšiml si. až včera. co to je??? aha, a to seš jako ty? ne, to nejsem já, to je víla. a nemělas ji mít až na narozky??
    blbý otázky co? :-):-)
    měj se krásně. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))Majko teď si mě pobavila:)) ty chlapy jsou všichni stejní:)) ... je jasné, že by jí v bedně bylo hrozně smutno - proto Ti naprosto schvaluju, že na tebe bude do července čekat v záhoně :)
      Měj se krásně a hezký víkend přeji, Renča

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Moc moc děkuju Katko! :)
      Krásný den přeji, Renča

      Vymazat